Het was trouwens de eerste keer -na het pilootproject- dat de FOD Financiën zich officieel en rechtstreeks, namelijk buiten zijn hoofdopdrachten, inzette voor maatschappelijke behoeften. Het was ook de allereerste keer dat een overheidsdienst zo’n maatschappelijke actie op nationaal vlak organiseerde. Als we de cijfers en reacties bekijken die we inzamelden na feedback en analyse, zullen er na deze eerste editie nog vele andere volgen …
De feedback van de deelnemers in enkele cijfers:
260 vrijwilligers - 45 centra
Volgens een gemiddelde participatiegraad voor het invullen van de evaluatievragenlijst van 73,02% door de vrijwilligers die in Wallonië aan de slag gingen:
Volgens een gemiddelde participatiegraad voor het invullen van de evaluatievragenlijst van 75,76% door de vrijwilligers die in Brussel aan de slag gingen:
Volgens een gemiddelde participatiegraad voor het invullen van de evaluatievragenlijst van 66,60% door de vrijwilligers die in Vlaanderen aan de slag gingen: